In calitate de manager de proiect, KoR Lighting Instal isi asigura munca prin subcontractanti selectati cu grija, cu un istoric dovedit de performanta in materie de siguranta, excelenta la executie si succes comercial.
Image
Managementul Sigurantei

Organizatia noastra de constructii are un angajament profund pentru sanatatea si siguranta angajatilor in domeniu si pentru a proteja mediul. Experienta in constructii a lui KoR Lighting Instal este evidenta.

Managementul Costurilor

Metoda design-build de executare a proiectelor majore de capital este utilizata din ce in ce mai mult pentru scurtarea programelor de livrare si optimizarea capitalului, precum si pentru costurile de operare si intretinere.

 
Managementul Calitatii

KoR Lighting Instal are un program de calitate certificat ISO 9001. Un manager de calitate este atribuit fiecarui proiect si este responsabil pentru implementarea si coordonarea programului de calitate.

Oferim clientilor o solutie completa pentru a-si livra proiectele la timp si in buget. In plus, cu radacinile noastre ca firma de consultanta in domeniul constructiilor, oferim clientilor o intelegere unica a ceea ce poate merge gresit pe un proiect.
This image for Image Layouts addon
Crearea planului de afaceri

Construiti programul de proiect listand, in ordine, toate sarcinile care trebuie finalizate. Unele trebuie efectuate secvential, in timp ce altele se pot suprapune sau se pot face in tandem. Alocati o durata fiecarei sarcini.

Gestionarea resurselor

Un manager de proiect de succes trebuie sa gestioneze eficient resursele alocate proiectului, inclusiv membrii echipei de proiect, personalul vanzatorilor si subcontractantii.

Domeniul de aplicare

Domeniul de aplicare al proiectului este definitia a ceea ce ar trebui sa indeplineasca proiectul si bugetele de timp si bani care au fost create pentru atingerea acestor obiective. Orice modificare a domeniului de aplicare a proiectului trebuie sa aiba o modificare corespunzatoare in buget, timp, resurse sau toate cele trei.

 
  • Identificati locatia.
  • Confirma disponibilitatea camerei.
  • Selectati optiunile alimentare.
  • Confirmati bara si ce include barul.
  • Identificati optiunile pentru desert.
  • Creati si distribuiti invitatii cu mancare. 
 
  • Decideti tipul de divertisment.
  • Examinati optiunile pentru divertisment si selectati.
  • Confirmati configurarea mesei de luat masa.
  • Cumparati cadouri pentru masa.
  • Coordoneaza si livreaza evenimentul.
 

In calitate de manager de proiect, KoR Lighting Instal isi asigura munca prin subcontractanti selectati cu grija, cu un istoric dovedit de performanta in materie de siguranta, excelenta la executie si succes comercial..

This image for Image Layouts addon
Determinarea cerintelor

Primul pas real in construirea unui proiect este faza de pre-proiectare sau faza de planificare. Faza pre-proiectare presupune definirea cerintelor unui proiect: care vor fi functiile sale, cat ar trebui sa coste, unde va fi amplasat si toate cerintele legale pe care trebuie sa le respecte.

Proiectarea structurii 

Arhitectul colaboreaza mai intai cu proprietarul pentru a decide cu privire la loviturile generale ale proiectului si apoi din ce in ce mai strans cu ceilalti membri ai echipei de proiectare pentru a realiza designul structurii in conformitate cu cerintele. 

Oferta pe baza domeniului de aplicare

Impreuna cu aceste documente de ofertare, acestea includ instructiuni cu privire la modul de depunere a ofertelor, un esantion al contractului de contract si cerintele financiare si tehnice pentru contractanti.

Semnarea contractului

Documentele contractului cuprind documentele de ofertare, care acum functioneaza ca contract legal intre proprietar si contractant. Contractele pot urmari o serie de modele, in functie de cat de completa este proiectarea constructiei si de modul in care proprietarul si contractantul suporta riscurile

Finalizare

Atunci cand constructorul se apropie de finisarea unei structuri, contractantul solicita arhitectului sa efectueze o inspectie substantiala de finalizare, in care arhitectul verifica starea aproape completa a proiectului.

Esecul proiectului se poate intampla cu oricine si cu orice proiect. Un raport Standish CHAOS Chronicles precizeaza ca doar 52% din proiectele finalizate indeplinesc functionalitatea propusa. Acelasi studiu, bazat pe mai mult de 13.000 de proiecte, raporteaza ca proiectele de succes constituite „putin peste o treime sau 34 la suta din toate proiectele” - insemnand, celelalte doua treimi esueaza. Un alt raport privind 9.236 de proiecte de constructii a aratat ca ratele de succes ale proiectului s-au stabilit la un procent de 28%.
This image for Image Layouts addon
Pasul 1—Definirea cartei

In acest prim pas important incercati sa identificati si sa dati de acord asupra unui numar de elemente critice care vor fi incluse in cartea proiectului. De exemplu, trebuie sa:

  • Definiti misiunea cu sponsorul
  • Intelegeti istoricul si sensibilitatile proiectului
  • Stabilirea contactului initial al echipei proiectului
  • Determinati abordarea de evaluare
  • Completati cartea si obtineti aprobarea
Pasul 2—Dezvoltarea evaluarii

Folosind acest model, RT (Request Tracker) va elabora un plan de evaluare care:

  • Este realist si poate fi executat pentru atingerea obiectivelor cartii
  • Va permite o evaluare in cel mai scurt timp posibil
  • Va va asigura ca rezultatele exacte sunt produse
  • Vor minimiza distragerea echipei de proiect
Pasul 3—Efectarea evaluarii

RT-ul este acum pregatit sa execute Planul de evaluare, care are trei domenii principale de concentrare:

  • Determinarea starii reale actuale a proiectului
  • Identificarea principalelor amenintari, oportunitati si probleme pentru derularea proiectului
  • Stabilirea unei echipe extinse pentru efortul de recuperare
Pasul 4—Dezvoltarea planului de recuperare

Avand in vedere dinamica situatiei, planul dezvoltat pentru un proiect cu probleme nu este similar cu un plan pentru un proiect nou. Exista multe diferente cheie, multe dintre acestea fiind enumerate mai jos. Mai simplu spus, un plan de proiect pentru un proiect cu probleme:

  • Nu trebuie sa esueze.
  • Va fi supus unui control extraordinar. Echipa trebuie sa fie gata sa apere fiecare actiune pe care o intreprind.
  • Ofera schimbari fundamentale largi in sfera de aplicare, program si cost.
  • Are o durata mai scurta.
  • Este supus unei monitorizari si control mai stricte.
  • Necesita o frecventa mai mare de comunicare si raportare.
Pasul 5—Efectuarea recuperarii

La sfarsitul fiecarei saptamani, planul inchis va fi actualizat, iar RT va:

  • Re-planifica urmatoarea perioada de rulare de 3 saptamani
  • Examina variatiile dupa estimator
  • Defini sau re-defini volumul de munca pentru perioada urmatoare
  • Obtine estimari noi pentru urmatoarea perioada de la estimator
  • Recunoaste progresul (echipa, sponsorul, feedback-ul clientilor) pentru a construi moralul
 

Proiectele noastre